2012. december 2., vasárnap

1. fejezet(4)

Egész úton a lakásig csicseregtünk. Teljesen elterelte a gondolataimról a témát, így felhőtlenül és minden rossz érzés nélkül érkeztünk meg hozzá. A kocsiból kipakolva kisebb hócsatába bonyolódtunk, sétáltunk még egyet, így végül teljesen átfagyva léptünk be a meleg lakásba. Természetesen megtorpantam, de egy aprócska simogatással és puszival kifejezte, hogy bátran menjek beljebb hiszen ott a helyem. Zavarom szintén hamar elmúlt, a forralt bor illata belengte az egész házat. A kanapén ültem amíg a bögrémre vártam.

-Parancsolj!-nyújtotta át a meleg italt és szorosan mellém telepedett le a heverőre.-Nem fázol?

-De, kurvára!-röhögtem, majd meg fagytam, tiszta víz volt mindenem, de nem akartam azzal indítani, hogy bocs, de forró fürdőt vennék.

-Baszki te tiszta víz vagy!- ahogy végigsimított a combomon.-Gyere!-majd kézen fogva felhúzott a kanapéról.

Én kis naiv azt hittem elküld átöltözni, vagy minimum bezavar a fürdőbe , hogy rendbe szedjem magam, de nem! Csiga lassúsággal elvette a poharat a kezemből végig a szemembe nézve közelített felém. Nem csókolt, nem tett semmit, egyszerűen elkezdte felfelé tűrni rajtam a blúzom, de úgy, hogy még véletlenül se érjen a bőrömhöz. A levegő a tüdőbe rekedt. A szeme a reakciómat figyelte, a mellkasom szaporán emelkedett majd süllyedt, a blúz lekerült rólam. A melltartóm ívénél végig húzta a kezét a finom anyagon, na itt már hangosan ziháltam, de nem szóltam. Álltam megkövülve és vártam, hogy megsemmisüljek.
A nadrágommal sem finomkodott, óvatosan kigombolta, lehúzta a cipzárt, két kezét a fenekemre simította, a nadrág alatt, így a nadrág a térdemnél kötött ki, pajkosan felhúzott szemöldökökkel, a vállaimnál fogva leültetett az ágyra, hogy le tudja rólam húzni a vizes anyagot.

Zavarban voltam. Nem kicsit. Ott ültem egy szuper pasi előtt, aki a vesémbe lát egy szál fehérneműben. Amikor a zoknim vette le azt hittem meghalok, ahogy erős kezeit a bokámra tapasztotta. Ki voltam szolgáltatva, neki, az érzéseimnek és annak a meghatározhatatlan érzésnek, amit a tekintete és a tette kiváltott belőlem. Ajkaim elváltak egymástól, a szám kiszáradt, a levegőm elfogyott, a testem remegett, de már nem a hidegtől, hanem a vágytól!

Felegyenesedett, majd piszkosul szemérmetlenül végignézett rajtam, amikor ellépet a kanapétól azt hittem felpattanok és követem, de nem, kétségbeestem, hogy most miért megy el, miért hagy el, nem kellek neki, nem tetszik amit lát? Épp, hogy ki nem csordultak a könnyeim, amikor visszaért egy finom meleg és vastag pléddel, hogy belecsavarjon! Felhúzott a kezeimnél fogva az ágyról, körbecsavarta rajtam a takarót,majd játékosan visszalökött a kanapéra egy csók közben.

Végem volt! Könyörögtem.Könyörögve esedeztem , hogy végre adja meg a testemnek azt ami jár.A lelkemnek a szárnyalást.
Könnyed mozdulattal tornáztam magam-alá hogy végre én irányítsak. Meglepődött, mosolyogva hajolt egy csókért, amit készségesen megadtam neki,  utána szépen lassan én is lehámoztam róla a ruhákat, hogy érezhessem puha pöre minden porcikáját. Egy váratlan pillanatban azonban a földön kötöttem ki. Felettem széles vigyorral ő.

-Mond ki a varázsszót, mert tettem egy ígéretet.


Nem halottam tisztán, de szép lassan eljutott az agyamig mit mondott. Ám mégis a tetteim beszéltek először helyettem.
Még mindig nem ért szinte hozzám, most én garázdálkodhattam testén büntetlenül, ám felemésztett a vágy, hogy egymáséi legyünk. Vad simogatásomat és csókomat halk szavakkal zavartam meg.Hogy végre értse.

-Kérlek, könyörgöm!-lihegtem akadozva, mert szemem könyörgését észrevéve, egyből elmerült bennem.

Lassan, őrjítően lassan mozgott bennem, szemei vasmarokként tartottak fogva. Meg sem sem mertem mozdulni, pedig a kéj ott csörgedezett az ereimben, de megfeszítettem a testem, hogy vissza fogjam magam. Épp, hogy csak megemeltem a csípőmet, mikor kicsusszant belőlem. Csókokkal halmozott el, hogy végre a lábaim közé furakodjon. Készségesen tártam szét magam, hogy nyelve játékával elérje, az ördög tornácán táncolhassak.

A szőnyeget markoltam, a fejem hátra hanyatlott, hangom ijedt sikolyként verődött vissza a lakás csöndjéből.Hörögtem, nem kaptam levegőt, ahogy a melegség elöntötte a szerveimet, minden erőm elhagyva terültem szét, hogy immár felém tornyosulva forró csókban ölelkezzünk össze és ismét eggyé válva teljesítsük be a végzetet.

Később én voltam aki a gyönyör gyönyörét hoztam el neki , élvezet volt nézni a homlokán végig csörgő cseppeket, miket a tűz és a kéj okozott.

-Megőrjítesz-lihegte végül.

-Te is engem.-bújtam mellkasához.

-Ennyit a filmnézésről.-röhögött-ez dupla oscar volt! Kicsi lány, te ilyen vagy mikor megkapod amit akarsz?

-Gondolod, hogy megkaptam-néztem sértődötten, hogy egy kicsit húzzam az agyát.

-Na megállj, -kezdett el csikizni-, ezért most meglakolsz.


Olyan jó volt, felhőtlenül csak lenni. Vele lenni, érezni és nem gondolkozni.Pihenés képen tényleg befeküdtünk végre az ágyba, bár a nappaliból a szobáig vezető út sem volt unalmas főleg útba ejtve a fürdőt, de a film is nagyon jó volt. Bár lehet, hogy az ágyban elfogyasztott sodort cigaretta, és a duplán forralt bor miatt tetszett csak a film, vagy a csodásan eltöltött éjszaka miatt. Észre se vettük, de már kint hajnalodott, mikor végre egymást ölelve elnyomott minket az álom.



A reggel gyönyörű napsugaraira ébredtem, amik meg meg csillantak a kinti hatalmas hóban.Ami még mindig szakadatlanul szakadt. Ámulva néztem az ablakon a kinti tájat, több tíz centi borította az utcákat és a házakat, az utcán, kiabáló autósok és utcai munkások, járókelők idegeskedtek, az ellehetetlenedet helyzet miatt ellenben az én lelkemben olyan pillangók szálltak színes virágokról zöldellő fűszálakra amik a szívárvány színeiben pompáztak. Persze rögtön felröhögtem magamon, hogy ilyet én még sose gondoltam, nem hogy tettem..rózsaszín köd borította el a szívem és a fejem.

-Mit nézel kicsi lány?-halottam azt a halk rekedtes hangot, amitől pusztán elélvezek.

-Esik a hó!-fordultam hozzá, ám gyermeki mosolyom kiröhögte.

-És te ezért vigyorogsz mint a vadalma, vagy inkább értem?-ismer. Nem tudom, hogy csinálja de ismer.

-Lebuktam,- borultam rá az ágyon.

Kávé reggeli, majd mint valami rabszolgahajcsár, elkezdett sürgetni, hogy készülődjek. A kényelmes ruha erre kellett, indulás van.

-Gyerünk kicsi lány, elég volt a lustálkodásból, és amúgy is az ágytornádtól mozdulni alig tudok, szóval valami más tevékenység sem ártana.

-Nem tudtad , hogy a rendszeres mozgás jót tesz a testnek?-húztam fel a szám.

-De, tudtam. De gondolom nem az egyoldalú mozgás!

-Hát, ha uraságának ez túl egyoldalú volt, akkor majd keressen mást eme tevékenységére, mert nekem könyöröghet többet nem tornázom magával.-simítottam a kezem az ágyékára, ami már érezhetően éledezett, majd sarkon fordultam a fürdőbe és magamra zártam az ajtót. Belül majd meg pukkadtam a nevetéstől, főleg mikor kintről meghallottam azt a mesés hangot!

-Boszorkány.-nevetett-Te nyertél! De azért menjünk el, ha már megszerveztem, tetszeni fog!-kérlelt. És én készségesen megadtam magam.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök, hogy ma is kaptunk új fejezetet, remélem megtartod eme jó szokásodat!
    :)
    röviden és tömören: imádtam!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem ígérem, hogy minden nap lesz friss, de igyekszem kétnaponta hozni. Örülök, hogy tetszik! Üdv:Jud

      Törlés